کارشناس فروش : ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰

شرکت تولید قیر عایق کرج


شرکت تولید قیر عایق کرج,شرکت تولید قیر عایق کرج, فروش و اجرای عایق های رطوبتی حرارتی صوتی







پر مخاطب ها

    اجرای عایق های پلیمری دو جزئی جهت آب بندی استخر : عایق پلیمری دو جزیی محصولی است که جهت آب بندی سطوح بکار می رود. گزینه‌‌های بسیار زیادی برای عایق کاری بتن های در مجاورت آب مانند استخرها و مخازن آب و آب بندی سایر پوشش های سیمانی وجود دارد؛ اما اینکه کدام یک از این گزینه‌‌ها می‌‌توانند در مقابل فشارهای هیدروستاتیکی و مکانیکی دوام آورند، همیشه یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب نوع عایق بندی و آب بندی بوده است. به عنوان نمونه در آببندی مخزن های آب که سیستم هیدرولیکی یکی از مسائل مشکل ‌ساز آن است، عایق پلیمری دو جزیی یکی از راهکارهای مناسب می‌‌باشد. عایق پلیمری دو جزئی می‌‌تواند انواع نیروهای ذکر شده را تحمل نماید و از این جهت به مصرف کننده اطمینان خاطر دهد که آب بندی اصولی انجام گرفته است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    29 شهريور 1401 - 11:49
    بازدید : 109

    عایق کاری پشت بام توسط عایق های بی رنگ نانو : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای  عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار میگیرد.عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود  در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف محصول تولید شده است که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق سفید و عایق دو جزئی و عایق معدنی می شوند که با عایق عایق ها می شود با روش های مختلف پشت بام را عایق بندی کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    28 شهريور 1401 - 8:10
    بازدید : 153

    عایق بندی حرارتی کوره ها با عایق های ضد حریق : یکی از معضلات مدیران صنایع مختلف، عایق بندی حرارتی کوره ها می باشد چرا که یافتن عایق هایی که بتوانند درجه حرارت های بالا را تحمل کرده و دارای کیفیتی قابل قبول باشند دشوار بوده و عرضه کنندگان آن ها بسیار اندک می باشند. کوره ها با دما های مختلف برای ذوب مواد مختلف طراحی و ساخته می شوند که برای کنترل حرارتی آن ها به عایق هایی نیاز داریم که علاوه بر تحمل دمای مورد نظر، از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد. عایق های مورد استفاده در کوره ها اغلب از نوع پشم سنگ و یا پشم سرامیک می باشند چرا که قادر به تحمل درجه حرارت های بالا نیز می باشند. تحمل حرارتی عایق های پشم سنگ حداکثر 750 درجه سانتی گراد بوده و عایق پشم سرامیک نیز می تواند در برابر 1260 تا 1430 درجه سانتی گراد مقاومت نماید. البته لازم به ذکر است که برخی از این عایق های سرامیکی نیز بسته به نوع، ضخامت و دانسیته قابلیت تحمل حرارت های تا 1600 درجه سانتی گراد را نیز دارا می باشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    يکشنبه 27 شهريور 1401 - 23:28
    بازدید : 155

    انواع عایق های لوله فومی الاستومری در کرج : فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا که بدلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. پلی فوم در دمای ۳۵- تا ۹۰۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید. فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای ریز هوا که بدلیل داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق برودت، حرارت، رطوبت و صدا می باشد. پلی فوم در دمای ۳۵- تا ۹۰۰+ درجه سانتیگراد قابل استفاده بوده و در مقابل عوامل مخرب شیمیایی و فرساینده محیطی مقاوم بوده و ضد رطوبت می باشد و از نفوذ آب جلوگیری می نماید.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    26 شهريور 1401 - 5:36
    بازدید : 113

    انواع عایق های سقفی حفاظتی در کرج تهران  : هدف اصلی در پیاده سازی یک سقف، مراقبت از مال و جان افراد ساکن در آن مکان است. بنابراین حفاظت از آن به معنی حفاظت از دارایی های افراد در مقابل آب و با و … است. آب باران، می تواند منجر به لایه لایه شدن سطح سقف و آسیب شدید آن شود. یکی از ارکان مقاوم سازی ساختمان، جلوگیری از خسارات ناشی از نشت آب می باشد. از آنجا که در بیشتر موارد نمی توان ترک ها را دید، بایستی از عایق بندی سقف شیروانی استفاده کرد. اگر سقف شیروانی به صورت بهینه ای عایق بندی شده باشد، هیچ راهی برای ایجاد ترک و ورود آب که ممکن است تمام خانه را تحت تاثیر قرار دهد، وجود ندارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    چهارشنبه 23 شهريور 1401 - 23:29
    بازدید : 116

    انواع فوم عایق صدا دیوار و سقف در کرج : عایق صوتی دیوار که در انواع مختلفی مانند عایق صدای دیوار مشترک و همین طور عایق صوتی درب داخلی ساختمان بررسی شد در جلوگیری از انتقال صدا به محیط اطراف بسیار تاثیر دارد. امروزه از این فناوری برای شرکت‌ها و ساختمان‌های آپارتمانی بهره می‌برند. عایق صوتی انواع مختلفی دارد که هر کدام تاثیر و کاربرد متفاوتی دارند. عایق‌های صوتی برای نصب در محیط‌های بیرونی و داخلی استفاده می‌شوند. در حقیقت عایق کاری صوتی باعث کاهش و یا حذف ورود و خروج صدا می‌شود. بعضی از عایق‌‍‌ها صدا را جذب می‌کنند و مانع از انعکاس صوت و ایجاد همهمه در محیط می‌شوند. این عایق‌ها بیشتر در محیط‌های داخلی کاربرد دارند. به طور کلی انواع عایق صوتی به عایق صوتی توکار و عایق صوتی روکار تقسیم می‌شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    22 شهريور 1401 - 12:18
    بازدید : 225

    اجرای پوشش‌ های پلی اورتان پاششی محافظتی سطوح : پوشش‌های پلی اورتان دارای خواص و اثرات مختلفی می‌باشند. از جمله خواص آن‌ها می‌توان به انعطاف پذیری بالا و ساختار سفت و سخت آن‌ها اشاره کرد. همچنین این پوشش‌ها در مقابل رطوبت و فشار مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. در برابر بنزین مواد شیمیایی و مواد نفتی نیز مقاوم می‌باشند. پلی اورتان ها در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم بوده و در برابر برودت و حرارت محیط یا آب نیز به خوبی می‌توانند از خود مقاومت نشان دهند. از دیگر ویژگی‌هایی که این پوشش‌ها دارند می‌توان محافظت خوب آن‌ها از سطوح در مقابل خوردگی و تغییرات آب و هوایی اشاره کرد. همچنین این پوشش‌ها روی سطوح بتنی و فلزی، سطوح سنگی، چوبی و موزاییکی چسبندگی خوبی دارند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    21 شهريور 1401 - 13:27
    بازدید : 75

    عایق کاری لوله تاسیسات ساختمانی و صنعتی در کرج : عایق الاستومری از مواد سلول بسته انعطاف پذیر ساخته شده است. از این عایق‌ها برای تاسیسات، تهویه مطبوع، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، صنایع برودتی و غیره استفاده می‌گردد. زیرا قابلیت فنی بسیار خوبی دارند. یکی از مزیت‌های عایق کافلکس پایین بودن ضریب انتقال حرارتی آن می‌باشد که همین موضوع باعث بالا رفتن بازدهی این نوع عایق‌ها شده است. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این نوع عایق‌ها مقاومت بسیار خوب آنها در مقابل نفوذ بخار آب و رطوبت است. در مورد قیمت این نوع عایق‌ها باید بدانید که قیمت عایق کا فلکس در مقابل عایق‌هایی مانند: پشم شیشه و غیره گران‌تر است. ولی به دلیل مقاومت خوب آن در مقابل نفوذ رطوبت دیگر لازم نیست از پوشش‌های مضاعف جداگانه در نصب آنها استفاده کرد و همین امر سبب شده که با اینکه گران‌تر از سایر عایق‌ها است ولی باز هم از نظر اقتصائی به صرفه‌تر باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    20 شهريور 1401 - 11:57
    بازدید : 86

    روش های عایق بندی سقف توسط پوشش های معدنی : علی رغم اینکه استفاده از عایق صوتی دیوار مشترک و عایق صدا سقف بهترین راه برای کاهش صداهای آزاردهنده محیط است، اما راههای متفرقه دیگری نیز برای این کار وجود دارد. تلفیق این دو نیز می تواند بسیار مثمرثمر بوده و نتایج خوبی در پی داشته باشد. گفتن این نکته بسیار ضروری است که بسیاری از عایق های صوتی ضریب انتقال حرارت مناسبی ندارند و نمی توانند عایق حرارتی مناسبی داشته باشند، البته نوعی از عایق های الاستومری وجود دارد که علاوه بر این که کارآیی مناسبی در عایق کاری صوتی دارند، عایق حرارتی بسیار مناسبی نیز هستند که ما بعداً به تفضیل در مورد آن ها توضیح خواهیم داد. دلیل اصلی این موضوع مکانیزم متفاوت عایق صدا است زیرا عایق های صوتی برای داشتن کارآیی بالاتر باید چگالی خاصی داشته باشند.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    19 شهريور 1401 - 11:35
    بازدید : 90

    خدمات اجرای سقف های شیبدار و شیروانی ها : پوشش سقف را برای ساختمان های ویلایی و آپارتمانی می شود اجرا کرد نه تنها پوشش سقف بام بلکه برای سر در ورودی خانه هم میتوانید از این امکان برای زیبا سازی ساختمان خود استفاده کنید. اما به نکاتی که باید توجه کنید: سازگاری مورد نظر با آب و هوای محل زندگی شما و همچنین تم و حالت محله زندگی شما تاثیر بسازایی در انواع پوشش سقف ساختمان ایجاد می کند. برای این کار میتوانید از پوشش سقف شیبدار استفاده کنید. یکی از مهمترین  و حساس ترین مراحل در اجرای سقف شیب دار  زیر سازی سقف شیبدار نام برد که نقش بسیار مهمی در پوشش سقف دارد. این مرحله باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد؛ زیرا زیرسازی سقف شیب دار یکی از پایه های اساسی برای یک کار بسیار خوب و مقاوم است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    17 شهريور 1401 - 10:33
    بازدید : 123

    فروش عایق امولسیونی مایع جهت سطوح ساختمان : عایق امولسیونی مایع غلیظی به صورت یک جزیی است که میتوان آنرابه صورت خالص یا رقیق شده با آب اسـتفاده نمود که جت جلوگیری از ورود یون های مخرب شیمیایی و املاح موجود درخاک روی مقاطع بتنی اجرا می شود. پس از مصرف ،آب آن تبخیر شده و یک لایه مقاوم وقابل انعطاف بوجود می آورد که در آب حل نمی گردد.عایق امولسیونی نوعی عایق رطوبتی است که نیاز به گـرم کردن ندارد . عایق امولسیونی قیری یا پوشش امولسیونی ، مایعی ویسکوز بصورت امولسیون است که بصورت خالص و یا ترکیب با آب روی سطح اجرا می شود . وظیفه اصلی عایق امولسیونی جلوگیری از نفوذ املاح و یون های مخرب شیمیایی داخل خاک به بتن می باشد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    15 شهريور 1401 - 10:35
    بازدید : 122

    مزایای استفاده از عایق سفید یا بام سفید  : امروزه استفاده از عایق های رطوبتی مدرن به دلیل خواص بسیار برتر نسبت به عایق های سنتی، نظیر ایزوگام و سهولت در اجرا نسبت به روشهای سنتی، بسیار قابل توجه قرار گرفته است .عایق رطوبتی بام که عمدتاً با نام عایق سفید بام شناخته می شود ، بهترین جایگزین برای ایزوگام جهت پوشش بام می باشد .این محصول نوعی پوشش آب بندکننده است که از مواد پلیمری و الاستومری بر پایه آب ساخته شده است و پس از خشک شدن، لایه ای الاستیسیته و کاملاً آب بند روی سطح تشکیل می دهد .

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    14 شهريور 1401 - 12:1
    بازدید : 164

    خرید رزین های عایق کاری استخر در کرج تهران : یکی از مهمترین کارهای مراقبتی بعد از ساختن استخر، نگهداری از استخرهای خصوصی و عمومی می‌باشد. چون قاعدتاً استخرها از موادی مانند سیمان ساخته می‌شوند و این مواد خاصیت نفوذپذیری بالایی دارند. وقتی خاصیت نفوذ پذیری آنها بالا باشد، امکان انتقال و عبور آب بسیار بالا می‌رود. چون استخرها به عنوان یک منبع ذخیره آب به حساب می‌آیند، خیلی اهمیت دارد که حتماً به‌گونه‌ای ساخته و آب بندی شوند که ذره‌ای آب به بیرون نشت نکند. پس عایق بندی استخرها از ضروری‌ترین مراحل مراقبت استخرها می‌باشد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    13 شهريور 1401 - 10:14
    بازدید : 127

    نحوه ضد آب کردن استخر سیمانی و بتنی : آب بندی استخر سیمانی، یکی از پیچیده ترین مراحل آماده سازی آن است. زیرا استخرها به مواد واترپروف کننده ای نیاز دارند که بیشترین مقاومت را در برابر فشار آب و مواد خورنده را از خود نشان دهند. استفاده از عایق رطوبتی مناسب منجر به محافظت از بتن می شود و ماندگاری ساختار آن را تضمین می کند. بهترین عایق استخر باید به گونه ای باشند که یک سطح ضد آب را فراهم کرده و از تمامی لوله ها و زهکشی ها را در برابر رطوبت و مواد شیمیایی محافظت کنند. در عین حال، باید از نفوذ آبهای زیرزمینی از طریق پوسته استخر به داخل آن نیز جلوگیری نمایند. اگر آب بندی استخر سیمانی به درستی انجام شده باشد، می توان پوشش های نهایی مانند کاشی و سرامیک را با خیالی آسوده روی آن نصب کرد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    12 شهريور 1401 - 10:27
    بازدید : 105

    بهترین عایق های رنگی نانو رطوبتی در نمای ساختمان : پوشش نانو در واقع به عنوان یک عایق رطوبتی و حرارتی شناخته می ‌شود که می‌ تواند برای پوشاندن سطوح سیمانی، بتنی، گچی، سفالی و چوبی مورد استفاده واقع شود. رنگ بندی متنوع این پوشش موجب شده که به راحتی بتوان بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب نمایید. این محصول به صورت شفاف تولید می شود که در برابر آب نفوذ ناپذیر است. مقاومت بسیار بالای آن موجب شده تا دوام محصولات بالا رود و بتوان در فضاهای باز از آنها استفاده نمود. این رنگ زیبایی بسیار زیادی به وجود می آورد و می تواند عمر قطعات را افزایش دهد. از ویژگی های مهم این رنگ می توان به مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی و قلیایی اشاره نمود و بنابراین می توان در تمام محیط های صنعتی به استفاده از آن پرداخت. علاوه بر آن ضد خش می باشد و دچار سایش و ضربه نمی گردد. این رنگ به صورت کاملا یکنواخت بر روی سطوح پرداخت می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    9 شهريور 1401 - 12:7
    بازدید : 163

    اجرای انواع عایق های رطوبتی سرویس بهداشتی  : سرویس های بهداشتی که قبلا عایق کاری شده اند و به هر دلیلی  دچار نشتی آب شده اند با عایق بیرنگ می شود با هزینه بسیار اندک و در کمتر از چند ساعت به صورت دائمی و بدون نیاز به تخریب کاشی ها و یا از دست رفتن رنگ و لعاب کاشی با عایق بی رنگ مجددا عایق بندی کرد. این عایق یک مایع بی رنگ است که بعد از استعمال بر روی سطح سرویس بهداشتی از داخل بندکشی های کنار کاشی و سرامیک ها به سطح زیرین سرویس بهداشتی نفوذ کرده و بر روی ملات زیر سطح واکنش شیمیایی ایجاد می کند و بافت مولکولی تک تک اجزای زیر کار را آببند می کند و با ایجاد یک لعاب مقاوم و کاملا شفاف در ابعاد نانومتری بر روی سطح کاشی و سرامیک ها مانع از نفوذ آب به زیر کار می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    8 شهريور 1401 - 11:55
    بازدید : 132

    عایق کاری حرارتی جدارهای خارجی ساختمان : عایق کاری جدارهای ساختمان متشکل از یک لایه عایق حرارتی و یه لایه نمای نهایی (نظیر گچ و یا سنگ و آجر نما) می باشد. روش های گوناگونی جهت عایقکاری ساختمان وجود دارد که می توان با توجه به شرایط هر ساختمان مناسبترین و اقتصادی ترین روش را انتخاب نمود. با توجه به اینکه از چه نوع مصالح عایقی برای عایقکاری ساختمان استفاده شود، روش های عایقکاری مختلفی قابل تعریف است که در ادامه بدان اشاره شده است.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    7 شهريور 1401 - 10:54
    بازدید : 144

    خرید چسب آب بندی مایع ضد آب کننده : چسب آب بندی نانو NSG-Z90 در گالن های 1 ، 4 ، 10 و 20 لیتری مایعی شیری رنگ با خاصیت آب بندی ۱۰۰ % و بدون نیاز به تخریب است که جایگزین قطعی قیر و عایق های سنتی می باشد و پس از استفاده روی سطح کاملاً بیرنگ می شود. این ماده که بر پایه رزین های آکریلیک و با بهره ­گیری از تکنولوژی نانو ساخته شده است، قابلیت ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده و پس از اجرا، پیوند قوی را با سازه ایجاد کرده و دارای نفوذ عالی در انواع سطح (حتی آهن و چوب) می باشد. این چسب دمای ۷۵- الی ۳۵۰+ درجه سانتیگراد را تحمل نموده و سازگار با محیط زیست می باشد. در مقابل مواد شوینده و اشعه UV و گاز CO2 به شدت مقاوم است. معطر، ضد خزه، جلبک و باکتری بوده و اجازه رشد و تجمع این مواد را در سطح نمی دهد. فشار های منفی و مثبت آب را به راحتی تحمل نموده و به عنوان ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    6 شهريور 1401 - 10:4
    بازدید : 120

    قیمت عایق های رطوبتی پلیمری نانو پشت بام  : عموما برای آب بندی پشت بام موزاییکی از ایزوگام استفاده می کنند؛ اما این روش مناسبی برای آب بندی نیست به دلیل آنکه نشت آب به داخل ساختمان ناشی از پشت بام موزاییکی به دلیل از بین رفتن بندهای آن می باشد. در صورتی که ایزوگام بر روی موزاییک های لق شده (در اثر از بین رفتن بندها) اجرا شود، جا به جایی موزاییک ها به مرور زمان باعث سوراخ شدن ایزوگام خواهد شد. دلیل دوم نامناسب بودن ایزوگام برای پشت بام موزاییکی این است که سطح موزاییک بسار صاف است و ایزوگام نمی تواند به خوبی آن را پوشش دهد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    5 شهريور 1401 - 11:48
    بازدید : 143

    قیمت عایق بندی صدا و آکوستیک کردن دیوار اتاق : عایق بندی صدا و آکوستیک کردن دیوار اتاق خواب اغلب در کنار هم به کار می روند. اما در واقعیت اتاق یا فضای مورد با استفاده از عایق صوتی یا عایق صدا دیوار یا ضد صدا می شود و یا آکوستیک! عایق بندی صدا یعنی اجاره ورود و خروج صدا به فضای اتاق داده نمی شود. اما اکوستیک کردن اتاق یعنی امکان بازتاب صدا در داخل فضای مورد نظر از بین برود. در آکوستیک کردن اتاق، خروجی‌های اتاق مانند آکوستیک درب و پنجره اتاق، کانال کولر، رادیاتورها و غیره بسیار حائز اهمیت‌ هستند. در فرآیند اکوستیک اتاق باید به کفپوش محل نیز توجه نمود. نحوه آکوستیک کردن کف اتاق یا آکوستیک کردن دیوار اتاق خواب به هدف کاربر بستگی دارد. به طور مثال آکوستیک اتاق گیمینگ با آکوستیک کردن دیوار اتاق ضبط صدا تفاوت دارد.

    کارشناس فروش صالحی ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰
    2 شهريور 1401 - 10:20
    بازدید : 97

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 450
    تعداد کل نظرات : 2